Jag orkar inte mer

Idag gick jag upp med Lea och lät in sambo sova, tänkte vara lite snäll.. jag gick in lite senare och tänkte att han kunde gå upp till oss eftersom det skulle vara trevligare, vilket jag också säger till honom... hans enda svar tillbaka var "varför?"

Jag ger upp.. han vet inte ens varför han skulle gå upp och umgås med sin familj.

Jag kan bara säga att jag tappat allt tålamod för den mest bortskämda killen jag träffat. Kan inte göra något själv... undra hur det kommer sig. Det enda det resulterar i, hans bortskämdhet, är att han inte kan göra nåt, vill ha allt serverat, förstår inte ens varför han inte skulle få allt serverat och att han ska kunna behandla alla hur han känner för.

Ingen har lärt honom hur man respekterar andra människor, så sjukt tragiskt.

Jag kommer inte orka sålänge till faktiskt. Han bryter ner mitt psyke totalt med sin närvarande frånvaro.

Kärlek... vad är det?


Fan vad det suger!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0