Tid, tid och tid

Det är så stressigt av och till att jag sen knappt orkar med något. Vet inte riktigt var jag ska börja, så ibland börjar jag ingenstans.

Snart åker vi till Spanien, min lilla familj och jag, vi åker även med mina föräldrar, bra att ha med en barnvakt så vi kan göra något själva en kväll (om vi vill).

Det har dessutom blivit vår, helt fantastiskt, att åka hem från jobbet tidig eftermiddag med musik strömmandes ur hörlurarna och en strålande sol som gör en följe längs vägen, underbart!

Idag SKA jag lyckas lägga mig tidigt eftersom min lilla dam gärna vaknar tidigt och vägrar somna om, tre vaknade hon för någon dag sedan, jag kunde knappt hålla ögonen öppna på jobbet.
Vissa har bebisar/barn som sover som fromma lamm, inte min lilla dam, hon vill vara vaken för att inte missa något intressant..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0