Vad tänkte jag där?

Jag gav Lea lite juice och russin efter middagen, som en liten efterrätt här i soffan, vi brular sitta och gosa lite i soffan innan hon ska sova, den här dagen är konstig, kl är bara sex?! Dessutom brukar jag ge lite juice,, men jag hällde visst upp en hel flaska, hon har nu alltså druckit 250 ml jucie i ett svep. Men.. nu när kl bara är sex så spelar det ju ingen större roll... ah, jag är förvirrad. Tänkte att hon skulle vara galet kissnödig inatt när hon fått dricka massa juice, men jag i min förvirrade värld som inte har koll på klockor kan slappna av igen.


Det här är exakt som jag är ungefär jämt. Jag har så mycket i huvudet så att hälften blir lite.. jag kan inte sätta ord på det.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0