Måndag som kommer

På måndag ska jag på en tredje intervju angående en tjänst som jag blivit rekommenderad till, det är Nordiska chefen som ska hit till Sverige och träffa mig. Ska bli himla roligt, det blir första gången jag i sådana fall börjar arbeta på heltid sedan jag gick på mammaledighet, men någon gång måste man börja, jag gillar ju att jobba, det och Lea är mina favvogrejer.

Vi får se hur det går, det går aldrig att räkna med något förrän allt är klart, men jag kan säga så här, om den andra personen som hänger kvar får det, då måste han vara jäkligt bra, jag är klippt och skuren för den här tjänsten och kan branschen.

Men först ska det njutas av midsommarhelgen och all sol som kommit tillbaka till oss.



Kommentarer
Postat av: who the fuck is

SV: tack, aa diggar de som fan. Fick de av sambon :D

2010-06-24 @ 09:41:39
URL: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0