Svensson, barnslig.. that's me!

Ibland är jag så sjukt svensson, ja, jag använder det som ett skällsord, däremot ser jag inget fel i att ha ett svenssonliv om det är det man vill ha, japp, jag är lite hycklare, eller kalla det vad ni vill.

Vi drog i alla fall till stranden vid åtta imorse, enligt tidsschemat. Vi gick lite avsides där inte alla andra sitter, det finns liksom en lite pluttig strand längst bort, där får vi sitta i lugn och ro i 1,5 h, därefter kommer först en liten familj och 2 min senare, ännu en liten familj.. Jag blir så irriterad... varför? Ja, för jag ville ha den där lilla stranden för mig själv, nej, jag har inte sagt att det är ok eller att det ens är ett smickrande drag hos mig, det låter nästan som att jag vore lite av en bitterf***a (använder inte såna ord).

Jag som är sjukt positiv som person låter mig bli irriterad över att den allmänna badplatsen inte bara är min.

Rock on vad jag är barnslig!


ps. Den hemliga kontentan skulle kunna vara att jag ser svenssons som bittra folk. Kan va, jag säger inte att det är så.



Kommentarer
Postat av: angelica - fyrbarnsmamman

ja det lät ju mycket intressant. Har du hunnit höra med teknikerna ännu angående wordpress och designa utan kostnad?

2010-07-12 @ 18:43:02
URL: http://tvattlapp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0