Summer rain, då och nu

Lumene hade förförra sommaren ett nagellack med namnet summer rain, den är ljust grön med guldskimmer i, den är så jäkla snygg. Har precis målat tånaglarna med lacket. Sist jag hade det på mig var när Lea föddes, (bra hållbaret). Jag kommer ihåg det pga att jag fick komplimanger för lacket på mina tår av barnmorskan när jag låg i värkar.

Min förlossning var däremot något av det annorlunda slaget, men det är en helt annan historia, men man kan väl säga att det är 3-4 % av föderskor som råkar ut för mina åkommor jag fick av förlossningen, den gick inte som den ska. Kanske skriver jag ut den här någon gång. Men det är så privat och utlämnande, vet inte om jag vågar :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan allt bra med dig?:)

2010-07-01 @ 21:34:42
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: sagha

Okej härligt:) jodå det är bra:P

2010-07-01 @ 21:58:36
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0