Skitpladder

Livet kan inte alltid vara en dans på rosor.. jag är som person väldigt positiv, men jag har märkt att det är något som drar ner min energi. Jag misstänker att jag lever med en energitjuv, ni vet en såndär som aldrig ser lösningar, bara problem. Det är riktigt jobbigt stundvis. Man peppar och peppar, samtidigt som man peppar sig själv måste man peppa den andra och det är riktigt krävande, min energi slösas på så otroligt onödiga saker. Nu börjar det tryta, mina energireserver börjar ta slut. Vad gör man sen? När det är helt uttömt? Jag vill knappt tänka på var vi är påväg. Men jag vill inte själv bli en pessimist, så vill jag absolut inte leva mitt liv, men jag ibland orkar man liksom inte hålla sig på ytan..

jaja, slutpladdrat om skiten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0