Kvällen

Långsnackisar i telefon när man är gräsänka är verkligen guld värt. Lea somnade vid åtta, därefter har jag haft egentid.. målade mina tånaglar.. och sen då, jag är ju inte så pysslig av mig. Balkonghäng med min telefon fick det bli. Det finns alltid massor att gå genom, när man är mor så finns det inte lika mycket tid till spontanträffar kan jag lova.
Jag pratade dessutom med min sambo nyss, han var inte nykter hohoho, men ibland måste man få svira till det lite och vi får dessutom en sovgäst inatt.. well, dom kan få gosa tillsammans i bäddsoffan haha, synd att man inte orkar hålla sig vaken till deras hemkomst, sovgästen är en av hans bästa vänner som jag också känner väl, hade varit kul att lyssna på deras fina fylleberättelser..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0