Hej härliga dag

Härlig dag! Vi har spenderat natten hos Leas farmor tillsammans med hennes faster. Nu så väntar vi på att bli hämtade av Leas morfar för att sedan åka och äta lite lunch som Leas mormor ska göra.

Hoppas på sol idag, för dagen ska helt klart spenderas ute och benen behöver alltid lite mer färg.

Leas outfit idag är så himla fin dessutom, Ljusrosarutig, kortärmad skjorta och till det ett par jeansshorts. Till det en inbakad fläta på ena sidan. Ska se om jag lyckas fånga henne på bild sen.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! jag är med i en tävling för att bli guru bloggare hos utbytesstudent.se men för att vinna behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg! det tar bara 1sekund! du behöver inte göra något annat än att klicka in på den om du inte vill förståss

2010-07-10 @ 09:26:50
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
Postat av: Jessie James

Tackar så mkt :)

2010-07-10 @ 16:39:18
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0