Dagen idag

Så lång dag idag. Var ute i solen och promenerade, fick min sambo att följa md på lite lunch, sen köpte vi lite söta kläder till Lea. Därefter kom Leas gudmor Linda och hon fick följa med och hämta den lilla damen från dagis. Därefter var det glass på menyn. Jag och Linfa handlade lite gott till idag och därefter rakade jag hennes huvud :) ja, hon är rakad, men hon passar i det, det är få förunnat att vara så snygga så att ett rakat huvud passar.
Min bror kom över också, vi gick och åt lite middag ute. Därefter så var Lea så himla trött så J gick och nattade henne, sedan dess har jag och min bror suttit på balkongen och snackat skit. Han åkte precis, så nu är jag lite för mig själv igen.

Jag köpte ett par jättesöta jeansshorts till Lea, ett ribbat boxarlinne (vitt), ett par turkosa shorts, ett par rosa shorts och en vit t-shirt. Skönt att uppdatera hennes sommargarderob lite :)

Hoppas alla har en skön fredagkväll :)



Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Den är riktigt fantastisk! =)

2010-07-02 @ 22:11:26
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0