Att leva med en skitmänniska

Jag är så sjukt besviken på min sambo. Han ringde och tjafsade när jag var ute med min bror, det var vid åtta. Det pajade min kväll och resten av kvällen blev alltså inte så rolig.

För tillfället så är separation på tapeten, det är ju inte första gången det tjafsas.. kanske är det inget man behöver nämna i sin blogg, men well... vårt liv är inte en dans på rosor hela tiden. Och nu är jag så jäkla besviken på att han kan bete sig så sjukt illa mot mig. Men det är inte första gången heller.. han är väldigt egoistisk överlag. Allt annat är sekundärt. Fasiken vad jag är arg och besviken nu, han ska alltid paja med sitt skitsätt.

Vi skulle dessutom åkt och hälsat på delar av hans familj.. ja, det kommer ju inte heller hända nu. Men han verkar hota med att han ska åka dit med Lea, inte en chans att jag lämnar mitt barn bara sådär.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0