Så sjuk

Min sambo ar hemma med Lea idag, som har ögoninflammation, jag själv som skulle jobba var så dålig så att jag knappt kunde röra mig. Jag har inte kunnat göra något på hela dagen, inte ens dricka vatten, det har bara kommit upp. Nu flr någon timme sen började jag må bättre som tur är, min sambo skulle nämligen iväg och jobba nu på kvällen, så jag måste ju vara fit for fight med Lea, nu sitter hon och tittar på simpsons i sin lilla fotölj och en liten skål med russin. Hon är så fin, även nu när hon är sjuk och mest ser lite trasig ut..

Jag saknar min sambo redan.. idag är jag lite ynklig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig! Vill gärna se en bild på den där fåtöljen.. :)

2010-01-27 @ 21:16:28
URL: http://gronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0