Rulltårta

Har så underbara föräldrar. Min far bakade rulltårta, vilket aldrig skett förut.. haha
själv kände jag ett sötsug, så jag frågade om dom inte kunde komma över på en kaffe och ta med rulltårtan. Visst, de satte sig i bilen och åkte i en halvtimme bara för att ta en spontankaffe och visa upp den tjusiga rulltårtan.. som mer såg ut som.. hm, kanske ett ihopvikt lakan eller nåt. Men den var god och det är huvudsaken. När vi hade fikat åkte de hem igen.

Nu mår jag lite illa istället.. jag tryckte i mig en bit för mycket..


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket!



Gött med rulltårta. Jag har tryckt kakor nu så jag mår också lite småilla. Att man aldrig lär sig att sluta äta i tid ;)

2010-01-31 @ 20:37:50
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0