gos och svinvaccin

Gosa i soffan is the shit!

Jag och lilltjejen har gått upp ur sängen för att gosa vidare i soffan en stund, under täcker sitter vi oxh kikar lite på tecknat, det är verkligen mysigt att hänga med en så liten människa.

Det mindre bra är att vi kommer få jättebråttom snart, kl 8 ska vi vara på dagis, jag kommer absolut inte röra på mig i alla fall på en kvart, jag är lite trött efter bökandet med bebben i natt. Så vi kommer ha en väldigt liten stund att göra oss i ordning på, men det får vara så, hellre få sitta och göra inget i en kvart och bara mysa än att ta tid på sig med allt annat.

Idag ska det dessutom ske, svinvaccinet har jag bokat tid för att ta, city akuten 11.30. Jag känner att eftersom jag har ansvar för någon mer än bara mig själv så måste jag även ta hand om min hälsa.. Har hört att det kan göra galet ont i armen efteråt bara, förhoppningsvis kan jag jobba efteråt i alla fall, jag sitter ju vid en dator hela dagarna..

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0