Fruktfrossa

Jag har ju som jag tidigare påpekat, några mammakilon som jag vill bli av med.. jag har varit väldigt duktig, självklart har jag mörk choklad hemma dock.. jag har tvingat mig själv att börja gilla mörk choklad, på det sättet är det inte lika illa om jag plockar i mig några bitar. Så nu är jag i gång, käkar frukt som en galning och låter bli all jäkla restaurangmat till lunch. Ekonomiskt om inte annat, fast jag har nog aldrig tänkt på den ekonomiska biten, skulle man gå ner i vikt av att äta ute skulle jag fortsätta.. men tyvärr..

Jag har säkert proppat i min 4 bananer idag, ett äpple, mandlar.. allt som gör att man inte stoppar i sig massa skit, men samtidigt skulle jag inte börja banta på det sättet att man svälter sig själv, har aldrig gillat ordet banta och kommer aldrig börja banta. Jag äter fortfarande vad jag vill, skippar bara fet mat, enklare än så blir det inte, det behöver inte vara svårt att gå ner sina kilon man lagt på sig, bara man tar tag i det vid något tillfälle och inte låter sig trilla tillbaka allt för ofta.




Kommentarer
Postat av: who the fuck is

SV: Tack för svaret! Naveln har jag redan en piercing i, kroppen gjorde till bästa för att bli av med den, men jag gav inte upp och lyckades tillslut haha, med ärren är de för jag har ju redan haft två hål i ansiktet. över och underläpp :), men jag tror jag kör på kinderna med! man lever ju bara en gång hah! Frukfrossa den känner jag ingen, käkar en fruktkorg om dagen typ haha, as bra man kan äta i princip hur mycket man vill när man vill utan att gå upp i vikt! klockrent!

2010-01-20 @ 22:27:28
URL: http://whothefuckis.se/
Postat av: Linda

Hej jasså? Hur går det för dig då?



Jag tänkte gå ner 8 kg på 10 veckor så i slutet av mars ska jag nå min målvikt=)

2010-01-20 @ 22:32:41
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: who the fuck is

SV: De ska jag göra :) ska bara försöka komma över min nål rädsla haha , sinnes 5piercingar senare o 6tattoos senare och man är fortfarande lika nervös...

2010-01-20 @ 22:36:20
URL: http://whothefuckis.se/
Postat av: Anonym

Jag lyckas aldrig när jag försöker!! Jag älskar chips o dipp föör mycket.... Jag ska kanske försöka igen,

2010-01-20 @ 23:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0