vikten

Jag har avstannat lite, 3 kg är det än sålänge som sagt. Det har alltså gått 9 dagar. Men i helgen så fuskades det, jag åt snittar av vitt bröd.. big nono egentligen, sen åt jag tårta och så var jag ju ute och drack en salig blandning av shotar och öl.. så då kan man inte förvänta sig någon nedgång, sen har vi varit lite lata och ätit pasta igår.. men inget annat skit i alla fall.
Nu är jag på banan igen i alla fall, jag tror nog att det kommer vara så, vardagar blir det strikt och på helgerna lite si och så.. men det är ok, så länge jag fortsätter att gå ner såklart. Tror att mitt mål är att gå ner 8 kg till, jag är ju 180 cm lång, så mina kilon överflödskilon syns inte så mycket, men jag är så väl medveten om dom.. och det är det som räknas, att man själv är nöjd. Vi får se hur det går som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0