Trött.. stavning..

Nu börjar jag bli trött, ingen bra känsla såhär en barnfri kväll.. kul. Sitta hemma och kolla tv.. jaha, det kanske blir vad jag ska göra ikväll.
Min sambo ska till tattomässan. Ja, jag kallar det tattomässan, jag sägger också, "tatta" om att tatuera sig. så ni som kan stava behöver inte gnälla över felstavningar, man kan välja sina stavningar i vissa fall.. felstavningar som INTE är slarvfel kan jag vara lite allergisk mot. Särskrivningar är nog en av de roligaste saker jag vet. Det är även ett sätt jag dömer folk.. det känns som att majoriteten idag inte kan stava, det är riktigt tragiskt. Kanske är det inget som alla lägger någon vikt på, men man kanske borde, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0