Snart nalkas kalas

Nu har jag en liten paus, har varit igång sen tidig morgon idag, handlat, bakat två tårtor, städat. Snart ska jag sätta igång och göra små snittar så man har något annat att tugga på förutom tårtan, det kan bli lite sött i längden. Köpte faktiskt läsk till barnen, kanske lite roligare än saft, vi köper aldrig annars läsk, en gång per år kan ju räcka :)

Jag är helt slut känner jag nu, hade tänkt sova lite middag med Lea, men det kommer inte hinnas med, kalaset börjar om två timmar.. puh

Lea blev jätteglad för sin kjol, hon har nämligen inte ägt någon kjol innan, eller en, när hon var spädis, men den räknas inte eftersom hon inte har något minne av det.

Blev dessutom väckt inatt av telefonen, ett par vänner var ute på krogen och tänkte att jag kunde joina.. bra framförhållning, speciellt när man är småbarnsförälder, annars hade jag gärna hakat, om dagen hade varit bättre vald. Det var jättemånga år sedan jag träffade en av dem.. men men, en annan gång.

Nu ska jag fortsätta att leka bullmamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0