Presenter

Jag har slagit in presenter efter att Lea somnat, ett par presenter till hennes kompisar som kommer imorn också. Kalaset imorn är mest för familjen och några nära vänner, men två kompisar kommer också och som ett litet barn är det ju kanske lite tråkigt att titta på när någon annan får alla presenter. Men nu är det fixat.
Imorn vid nio kommer mamma och pappa för att hjälpa till lite innan. Jag ska ner och handla med pappa, det blir nog mer att handla än jag tänkt. Men tårtorna jag ska göra är så himla enkla att göra och galet goda,, ska lägga upp receptet sen, dom är löjligt goda, jag gjorde likadana förra födelsedagen också, dom var jätteomtyckta och folk ville ha receptet. Jag är själv också sugen på lite tårta, får se om jag kan tillåter mig att äta lite, det är trots allt bara Leas födelsedag en gång per år. Jag har däremot ätit en piggelin med Lea idag, så lite "fusk" förekommer det, men jag kompenserade det med nyttig middag.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

va gullig och omtänksam du är som även tänker på de andra barnan !! hoppas det blir en toppen dag med ett lyckat kalas ! kram

2010-08-21 @ 09:28:00
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0