Ner i vikt direkt

Den här sommaren har inte varit nådig mot min redan sargade mammakropp. Så nu blir det hårdhandskar..
Det jobbiga är bara att jag som många andra har otroligt dålig karaktär, men den här gången har jag märkt att min kroppshydda i smyg växer, det som liksom efter tre år syns, och då är man fet istället, så innan jag kommer dit ska jag fixa det.

Dagens frukost (som jag tycker är mycket gott dessutom)

1 burk kikärtor
1 tsk citronolivolja
pyttelite salt

man mixar det grovt, blir alltså som en hårdare hummus.

Kikärtor gör mig mätt en längre stund, så jag inte småäter massa skit. Vet inte vad lunchen blir ännu, men tilll mellis kanske det blir en tomat, ingen frukt i alla fall.

Middag kommer bli antingen, råris, hel dinkel eller hel bulgur med en räksallad (ingen dressing)


Nu behöver jag peppning, annars kommer jag nog börja fuska




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0