Denna vecka 2 kg ner (5 dagar)

Det går att gå ner i vikt fort, det gäller bara att inte fuska alls. Man måste totalomvända sina matvanor. Nu pratar jag alltså om människor med överflödskilon, inte redan smala människor.

När jag är färdig ska jag nog lägga upp en före och efter bild. Nu är det ju inte så att jag är direkt överviktig, men jag har överflödskilon som hängt med sedan min graviditet, dessa ska bort nu.

är det någon annan som är på samma bana, att gå ner lite i vikt?

Det är lättare om man peppar varandra..

Om någon vill ha lite mer utförlig info om maten som äts så hojta till.

bloglovin






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh va du är duktigt ! Jag borde oxå detoxa kroppen på socker, men det är lättare sagt än gjort och jag sitter inne med sjukt dålig karaktär - tyvärr !! Ha en toppen dag !

2010-08-20 @ 12:28:50
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0