Bloggbråk - mobbning

Vilken töntigt fenomen. Varför vill man fördumma sig själv. De vill ha besökare till sina bloggar?! Men till priset av att ses som en total idiot.. visst, det är väl bara väldigt unga som sysslar med sånt. Men kom igen.. jag hade en hjärna även när jag vara yngre, skulle aldrig vilja framställa mig själv som korkad i onödan..

Att kalla varandra för massa elakheter på en blogg är lika mycket mobbing som det skulle vara att slänga glåpord efter sig i korridoren på en rast. Undra hur det kommer sig att det får fortgå. Ingen tar tag i det. Som förälder kan man väl påverka en hel del? Eller har föräldrarna tappar kontrollen om sina barn?

Hoppas för deras skull att deras vuxna karriärer inte tar skada av det där underliga fenomenet och att de som mobbas inte får men av det.



Kommentarer
Postat av: Key'Yo

JÄTTEFIN BLOGG!! :O



~Min blogg firar enveckasdag idag så kika gärna in och gratulera eller bara lämna en kommentar! Kram!~

2010-08-12 @ 17:45:50
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0