100 situps

Dagens situps är avverkade. Jag har tom lyckat duscha med Lea, vi har en sån här massagedusch, så man ställer sig liksom i en kabin, så det blir lite bökigt med ett litet barn, men det gick bättre än jag hade trott.

Lea äter lite kiwi och jag ska ta en kopp kaffe, jag måste hålla mig till lunch innan jag äter något, men varje dag är lättare och lättare, ju längre man är i från alla sina begär, desto lättare att avstå. Jag är riktigt nöjd med mina prestationer.

Jag måste komma på någon nyttig middag, som är lite roligare. Åh, kanske en lasagne med aubergine istället för pastaplattor. Det kan nog vara något, fast jag är sugen på rödbetor också kom jag på nu. Vi får se var vi landar.


bloglovin

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0