Att gilla jobba och barn samtidigt..

Det är lätt att folk tar fram sina prettosidor när det kommer till barn och hur de ska hanteras, antingen är man för mycket med sitt/sina barn, eller för lite.

Jag gillar i vilket fall både och, att jobba, givetvis med det jag själv gillar, ger sån jäkla tillfredställelse. Ibland, men bara ibland undrar jag om jag borde hänga lite mer med mitt barn, men sen kommer jag på mig själv att jag faktiskt inte ens jobbar heltid. Dessutom är mitt barn ett barn av den lyckliga sorten, levnadsglad och nyfiken och framför allt, älskar människor, ett barn av den sorten kan inte annat än att må otroligt bra.

Jag gillar att kämpa för det jag gillar, att se till att man har möjlighet att jobba med kul grejer, det är ju allt som oftast vi själva som väljer hur och med vad vi ska arbeta, det har med vilja att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0