Skicka sjuka barn till dagis, det är fina grejer det..

Hänger hemma med min lilla tjej idag, härjar lite skit på dagis som hon fick med sig hem, fasiken att folk inte har sina sjuka barn hemma. Nu måste jag vara hemma för att någon skickat sitt barn till dagis med ögoninflammation, man ser om ett barn har det eller inte, går inte att missa, jag lovar.

Vi har i alla fall festat loss med massa russin (finns över hela vardagsrumsgolvet nu)
Lea håller för tillfället på att organisera om alla filmer, nya platsen är vardagsrumsbordet, passar kanske bättre där.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så dumt! Vet hur det är. Har jobbat en hel del på förskola. Det mysigaste var när man såg lössen krypa i barnens hår när de anlände på morgonen. Eller när vinterkräket härjade och föräldrarna ringer dagen efter att deras barn fått åka hem och undrar om det är okej att de kommer lite senare samma dag.. DOH! Vissa föräldrar tänker inte alls.. Låter som att ni har det mysigt iaf. Russin är ju alltid kalas. :)

Guldbaggegalan ja, såg bara sista timman, men det var ju då de bästa priserna delades ut. Det är alltid kul att se vad kändisarna har på sig, men upplägget på galan var väl som vanligt...

2010-01-26 @ 10:42:09
URL: http://gronanna.blogg.se/
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar ja precis, det är verkligen lättare :) jag är fast besluten att inte fuska och jag ska bannemig hålla det också ^^ är less på kilona. hehe



tack så mycket! detsamma! kram

2010-01-26 @ 18:25:43
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, det är trist när folk tar sina barn till dagis när de är sjuka.

Tänk så mycket smitta som kunde undvikas om de istället behöll barnen hemma.

2010-01-26 @ 21:54:58
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0