Morgondagen

Imorn kommer min kära mor över hit på morgonen för att jag ska kunna åka till jobbet. Det är väldigt skönt att ha ett nätverk att falla tillbaka mot när det tryter på ett eller annat sätt.

Dessutom så kommer min far på eftermiddagen och hämtar både min mor och dotter, Lea ska nämligen tillbringa natten hos mormor och morfar. Jag ska ha tjejmiddag här hemma och min sambo ska ut med jobbet.

Det sköna är att veta att hon trivs så bra att hänga med mormor och morfar, blir alltid lika glad när dom plingar på dörren.

Gällande tjejmiddagen så kommer jag bjuda på Italinesk mat, lite pasta med pesto, tapenad, mozarella, tomater, basilika, kronärtskocka, parmesan och mycket mer därtill, alltså massa plockmat. Det blir så enkelt att bara ha massa framme som man själv väljer vad man vill äta av.

Jag kommer vara något stressad när jag kommer hem från jobbet, skeppa iväg Lea och sen ska det städas och donas. Det är ingen idé att försöka göra det när Lea är hemma.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så kul med tjejmiddag =)



Själv ska jag ut med jobbgänget imrogonkväll. Blir kul!

2010-01-28 @ 20:17:41
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

JAAAAAA, den senaste ICA-reklamen (elelr videoblogg?) är ju hur skön som helst!



Italiensk mat, ooooh? Då skulle du ta å kolla mina italienska köttbullar dregglar hahaha :) Älskar mat, och lagar väldigt mycket mat här hemma!

2010-01-28 @ 21:56:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0