Jag vill åka!

Nu börjar det likna nåt, i slutet av mars, kanske månadskiftet till april, då är det planerat att vi åker, har hittat ett fyrstjärnigt hotell med allt, det viktigaste är barnpool, Lea älskar att bada, hon blir så upp i varv när hon märker att det är dusch- eller baddags, flaxar med armarna och småskriker.
Jag längtar så mycket, men det verkar inte bli Cadiz, den ligger ju vid Atlantkusten, alltså ett hav som aldrig blir direkt varmt, så om vi tar kusten som är vid medelhavet, då kan man ju faktiskt bada även i havet, det blir ju aldrig kallt på samma sätt som Atlanten.

Om mindre än två månader alltså, fantastiskt! Ett plus i kanten är att jag kommer vara brun till att jag fyller de stora 30, jag blir stora damen i april, då måste man ju vara riktigt tjusig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0