Får man gilla att diska?

Idag har varit en lite galen dag. Men det behöver man inte gå in på, det var på jobbet och alltså inget att tänka på när man gått därifrån.

Nu handlar det om att sätta igång med att få ihop lite grejer för att projektet ska bli bra.

Men först, hänga lite med Lea, samtidigt som kyckling grillas i ugnen med massa vitlök. Mycket gott. Måste ju dessutom som sagt ta tag i mina "mammakilon" som hänger kvar. Jag är ju lite av en sucker för god mat.. vilket tyvärr gör att det tar längre tid att gå ner.. jag får vara glad över att det i alla fall inte är något galet, men för att man själv ska trivas.

Idag har i alla fall en kille kollat på diskmaskinen som strejkar, men det blir nog till att vi köper en ny, projekt för helgen kanske, just nu orkar jag i alla fall inte, av någon anledning har jag upptäckt att jag gillar att diska, det är lite renande för tankarna och en lugn stund för mig själv haha.. men det är inget jag erkänner för min sambo..



Kommentarer
Postat av: Erika

Du kan få komma hem till mig och sköta disken ;)

2010-01-19 @ 19:10:53
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0