En lördag

Det känns lite illa att nu i detta inlägg skriva om helt betydelselösa saker när jag precis skrivit om Haiti och att man ska donera pengar.. men ens egna liv kan ju inte stå still för att det skett en katastrof någonstans i välrden..

Dagen idag:

Det blev frukost ute idag med, chailatte och en toast med parmaskinka. mozarella tomat, rödlök och ruccola, fantastiskt gott.

Krabba, rökta räkor och saffransaioli, till detta ett gott vitt vin.. myskväll ikväll.

Shoppade på min en skarf och en väska också, kunde inte låta bli som vanligt. Jag handlar alltid om jag är bland butiker, en present till mamma och pappa blev det också, från Designtorget. Jättepraktiska disktrasehållare :) har såna hemma och när mamma fick syn på dom ville hon också ha såna.



Pluring disktrasehållare

Designer:
Camilla Ljunggren
Enkel och genial - hängare för disktrasor, handdukar och annat. Vad är väl tråkigare än en sunkig trasa i diskhon eller hängandes under handfatet? Pluringen är gjord av plast och har självhäftande superstark tejp på baksidan. Fäster på alla släta ytor, såsom kakel, glas, metall och träfanér.
Pris 35:-



Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken smart grej. En disktrasehållare vill jag också ha =)



Sv. Ja, det vore en idé. Den skulle göra sig bra som tavla.

2010-01-23 @ 16:00:01
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: who the fuck isw

Seriöst inte för att låta taskig eller negativ, men jag är så jävla trött på den där haiti katastrofen, okej mm jag vet de låter illa, MEN alla vet vad som har hänt och de är de enda man kan läsa om överallt, så skriv om ditt liv ist, tycker iallafall jag personligen är mer intressant! :D

2010-01-23 @ 18:02:07
URL: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0