lite av varje

Jag har en lustig förmåga att stanna uppe längre än jag vill.. jag orkar nämligen inte gå och lägga mig haha, hur går det ihop? Jag har funderat ett tag nu på att ta mig i kragen, men innan kl elva SKA jag ligga i säng.

Det är ganska underhållande att läsa andras bloggar, det är underhållande att läsa storbloggar och hur de på olika sätt får sina besökare, vissa är snälla, andra kaxiga. Det roligaste är nog de som provocerar, denna hatkärlek som föds hos läsare. Att det kan vara så enkelt att "lura" till sig besökare, att läsa en persons blogg som man ogillar, man kan inte låta bli.. det blir som ett beroende hos många, folk älskar att hata, det är en väldigt snabb väg till "kändisskap". Fascinerade..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0