Helgen och livet

Det händer massor och ingenting, ni vet när det liksom händer massor som man ska fixa och trixa, man blir lite stressad och vet inte hur man ska hinna med allt. Sen när man helt plötsligt bara analyserar, eller bara tänker efter lite så känns det som att allt faktiskt bara var, ingenting. Det är lustigt att man kan vara så upptagen med ingenting på något sätt.

Jobb, familj, nöje, nytta. De sakerna ska hinnas med i livet, hela tiden, de ska synka för att man inte ska bli för stressad.

20:e mars drar vi till Benalmadena, 29:e beger vi oss hemåt igen.
Innan dess ska vi ha lanserat ett projekt förhoppningsvis, eller den ska helst lanseras inom 2 veckor, men det känns i dagsläget som önsketänkande..
Jag ska försöka hålla mitt konsultande vid liv, alltså inte tröttna och bara en dag säga, nä, nu vill inte jag mer.
Nu ska jag och min lilla familj ut och promenera 3 dagar i veckan minst, eget initiativ givetvis.
Hinna jobba på projektet som är i gång, det är galet roligt dessutom.
Jag ska hinna hänga med världens bästa Lea dessutom.

Idag var vi för övrigt och åt en tre rättersmiddag med min sambos far samt hans dam. Lea var jätteduktig måste jag säga. Mycket nöjd med denna alla hjärtans dag-dag :)

Igår var jag ju dessutom ute på middag med min sambo, som han fixat, barnvakt och restaurang var hans förslag, samt genomförande.. jag blev tagen.. faktiskt.

peace och puss, idag får man vara lite kärleksfull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0