Min lilla fining

Det är så fantastiskt hur stolt man är som förälder, och givetvis hur galet orolig man är hela tiden, jag ser alla möjliga scenarion framför mig, bilar som ska preja oss på trottoarkanten, Lea som ramlar från balkongen, hela tiden letar jag efter potentiella faror som Lea kan råka ut för, självklart är det skitjobbigt. Men den belöning man har i form av all kärlek gör all oro värd besvärt.

Fantastiska unge!



Bilden är från midsommar när vi håller på att grilla massa gott hos Leas morföräldrar.




Kommentarer
Postat av: Nina

Tror det är senast 42+2 man blir igångsatt på här i Norge. Men min läkare tyckte jag skulle ringa förlossningen imorgon och be om att få komma in på en koll.



Jag ska snart ner på stan och jag vet redan nu hur mycket jag kommer svälla. Here comes the valross!

2010-06-29 @ 14:57:54
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0