Sådär ja

Det är mindre än en månad kvar till vi åker till Spanien, jag längtar så otroligt mycket, Lea kommer älska att hänga i lite varmare klimat, eller efter den här vintern så är det nog många som längtar efter lite sol och värme.

haha, började skriva detta inlägg, märker det mer än en timme senare, som sagt, jag prioriterar allt annat före, trots att det är avkopplande att få skriva lite skit om inget.

Fast nu sitter jag och jobbar lite, men snart ska jag försöka att ta mig till jobbet igen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Denna dag hade jag mer än gärna suttit på en strand och käkat glass i Spanien. Förhoppningsvis är snön borta när ni kommer hem igen...

2010-02-22 @ 10:43:46
URL: http://gronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0