Inte göra nåt alls

Igår var det fullt upp hela dagen. Hämtade Lea, lekte lite, J skulle ner och träna, min bror kom över och hängde här hela kvällen. Sen var den dagen helt plötsligt slut..

Idag känns som fredag, kanske för att jag och Lea ska hänga hemma imorgon, ska ringa vårdcentralen på morgonen för att boka in Lea på en tid, hon har varit dålig hela veckan. När dom är så små är det lika bra att få det kollat, inne på 5 dagen idag. Får se om hon snart blir bättre eller om hon kan vara allergisk mot något.. hoppas verkligen inte att hon ska ha något hon inte kan stoppa i sig, som gluten eller laktos.. blir så bökigt med all mat då..

Nu ska jag bara sitta och slappa framför datorn en stund. Kanske ringa min kära mor och snacka lite skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0