Häng och middag

Jag städar lite, vi får besök ikväll, Leas kompis Olle kommer över för lite lek, J har lovat att bada jacuzzi med barnen så jag och Olles mamma får hänga lite själva ett tag.

Jag ska klä mig riktigt mysigt när dom kommer, vi ska typ ha hösthäng på balkongen, fira in hösten eller någon annan fin förklaring.

Dagens middag:
Jag ska laga iordning jättegoda köttfärsbiffar, galet goda och galet lätta, tar ingen tid och jag skippar alla ägg och ströbröd och annat som folk har i, jag kör på kryddor och ett par matskedar lätt-creme fraise för att få till en smet. Kryddorna och lök ska givetvis i, jag brukar variera lite, idag blir det provencalska örtkryddor, örter i biffar är så himla gott.
Till det blir det avocadosallad, mer behövs inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0