Förvirrad och härlig mamma!

Ok, värmen har kommit och insekterna med den, jag gillar ju det med sthlm, att de flesta insekter inte klarar sig i vår förorenade luft (sen finns ju självklart en annan aspekt på det hela, mitt barn, men det är en annan femma).
Men där vi satt i vilket fall, det var ju invasion, flugorna surrade som galningar runt maten, lillpluttan hade vid ett tillfälle tre (!) flugor i sin mat, skitäckligt!! Min sambo lyckades sätta sig i ett myrbo, men det märkte han kanske 10 min senare.. kontentan, en mycket lyckad kväll i det gröna.

Sen hade jag självklart inte med mig papper eller våtservetter och min dotter fick för sig att vara lite nödig (behöver nog inte gå in på detaljer om hur det gick, hon kommer kämmas en vacker dag kanske).. härligt att man är en förvirrad mor i vilket fall, som glömmer sånt där som är A och O som förälder.

Rock on säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0