Ett tips!

När jag var gravid i kanske 4:e månaden så började jag skriva mail till mig själv, i tid och otid så drog jag iväg ett mail, denna mailväxling med mig själv innehåller allt från mina tankar under graviditeten till jobbiga nätter med Lea som liten. Dessa mail ska jag trycka till en bok, denna bok ska Lea få när hon själv är vuxen, kanske om hon väljer att skaffa barn, då kanske hon kan få ta del av mina tankar och alla mina kärleksförklaringar till henne. Det är ett jätteroligt sätt att hålla kvar minnena så himla levande, jag skriver till henne, men sisådär 25 år tidigare bara.





Kommentarer
Postat av: JOSEFINE THYBERG

åh tack! ja, kanske något jag borde satsa på :)

2010-06-30 @ 19:48:43
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Lisen

Haha skönt att jag inte är den enda som har/haft bamse mage :) Gud vilken söt dotter ni har, hon ser ut som en docka!

2010-06-30 @ 20:05:57
URL: http://minbebis.com/blogg/lielle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0