Sova är nog viktigt

Jag känner av sjuklingen i mig, växer sig starkare, jag har verkligen inte lust att bli sjuk nu. Jag kommer lämna Lea på dagis, sen ska jag tvinga mig själv att sova en stund direkt. Nu har jag kanske sovit 8 timmar totalt på två nätter, min kropp orkar inte jämt, ibland måste jag bara sova några timmar för lite energi.

Det trista är att det finnst otroligt mycket roligare sysslor än att sova, som att jobba och titta på Days of our lives höhöhö

God morgon i alla fall och jag hoppas att ni har det mycket bättre denna morgon än jag!



Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Jag var sjuk förra veckan o känner att jag håller på att bli dålig igen :( Såå jobbigt!!

2010-07-01 @ 07:57:45
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0