Sommarvärmen

Lea är bli bättre, men det har varit två jobbiga näter med en konhet bebis som vaknar av och till. För tillfället är jag hos svärmor, vi ska ner och bada sen när Lea har fått sova lite middag. Sen blir det bara skuggan för Leas del. Den här värmen är dock lite outhärdlig för en så liten plutt, men hon ska få svalka sig i sjön vi ska till, det brukar ju vara det skönaste sättet att kyla sig.

Jag måste jobba ikväll.. det blir att sitta på svärmors laptop ikväll när Lea somnat. Socialt om inte annat...

Ps. Det var en tropisk natt i natt, vi får se hur många sådana nätter vi får nu, härligt tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Erika

Verkligen härligt med värmen.

Men synd om de små som inte tål den lika bra.

2010-07-04 @ 13:05:39
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: angelica - fyrbarnsmamman

ja många ser ut att gilla värmen men jag är en av få som inte riktigt tål den :)



Det är nog en bra ide att svalka småttingar så bra man kan sådanna här sommardagar.

2010-07-04 @ 18:25:46
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0