Så det kanske blir en resa ändå

Det blir nog Dalarö idag i alla fall, hade inte tänkt åka eftersom jag och min sambo inte är i den högsta alptoppen relationsmässigt. Men Leas farmor och faster skulle nog tycka att det är mysigt om Lea kommer ut, så då får det bli så. Men vi får se, jag vill åka ut tidigt och J segar som vanligt, men jag vill inte missa hela dagen där och heller inte sitta mitt i stekheta värmen på dagen och åka dit. Jag vill åka typ om en halvtimme, men det är ju att hoppas på för mycket.. 

Vi sov på soffan inatt eftersom det är svalare i vardagsrummet.
Förhoppningsvis kan vi gå och bada idag, Lea har värmeutslag. Stackars liten, den här värmen går hårt på små barn.






Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack snälla du! :)

2010-07-16 @ 10:59:55
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0