Med bläck ska Lea förevigas!

Jag funderar på en tatuering, det är kanske inte det mest ovanliga att se på folk idag. Jag har en sedan innan, en helvit. Kanske kan leta fram en bild där den syns.

Men nu funderar jag på att slå till stort, jag vill sätta Lea på min kropp för alltid. Inte bara hennes namn, utan något som symboliserar henne, en text, en bild. Jag har några tankar, porträtt tex, men det har man sett många som inte blivit bra, och jag skulle inte acceptera att min tatuering inte blir perfekt :)

Men jag har nog bestämt att det är min rygg som kommer vara den rätta platsen.

Min sambo har däremot så galet många tatueringar, har tappat räkningen.

Nu ska jag leta fram en bild på min vita.. ja, sådär ja, men då får ni se en mycket undersövd småbarnsmor med hängigt ansikte :) bli inte skrämda nu



Det är en vit stjärna om det är någon som missar det :)


Kommentarer
Postat av: cicci

Jupp, har fått tipset om kudden mellan knäna, men inte under magen. Har provat det nu, typ när jag vilat och under natten och tycker det känns riktigt bra. Det spänner inte så mkt i magen då.



Fan va coolt med en vit tatuering. Har jag aldrig sett, visste inte ens att det fanns :) Hade du sett ngn som hade vit eller frågade du om det fanns?

kram

2010-07-03 @ 08:48:23
URL: http://howdowegetsomean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0