makrill

Idag har jag inte hunnit med mycket alls känns det som, men nu har vi i alla fall fått i oss middag och snart väntar en fotbollsmatch, inte att jag är så intresserad, men vi får över lite folk som vill se matchen, min sambo vill väl också den den antar jag.

Men jag måste bara tipsa om vår middag.. har man ingen ork att laga mat en varm dag som denna så prova fiskcharken.. vi köpte rökta makrillar som vi hade lite grönt till. Det var så himla gott, härligt bara att kolla genom massa fisk till Lea så det inte fanns ben, med mina nya naglar.. skrubba skrubba efteråt :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Rökt fisk är så gott!

2010-07-07 @ 22:33:58
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0