Kronisk sömnbrist

Jag hade en liten paus från min familj igår, det var välbehövligt kan jag lova. Bara vara själv utan diskussioner, ansvar. Åt jättegod mat och drack ett par öl. En liten hotshot slank ner, hotshots är kanske den godaste shoten, me like 90-talet!

Idag fick jag dessutom behandla min kroniska sömnbrist, min mor och far ville ta med Lea till Skanesn, under den tiden hann jag med 3 timmars (!!) sömn och även plocka i ordning här hemma. Min svägerska hjälpte mig att dammsuga (vi hade nattbesök av svägerskan och hennes kille i natt).
I vilket fall var de där 3 timmarna av sömn så otroligt bra, jag känner mig mycket bättre. Sömnbrist är farligt att lida av, man blir kocko i huvudet till sist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0