God morgon!

Ok, 5:e natten som Lea bökat, men den här gången bökade hon vid 23-24-tiden kanske, så jag hade inte lagt mig än. J sov hos sin arbetskamrat så han skulle få lite sömn, eller han skulle börja kl 5 (!) idag, han går på pappaledighet på fredag, så det gäller att bli klar med allting innan.

Jag känner mig i vilket fall lite grusig i ögonen och min lilla dam stoppar saker i munnen som hon definitivt inte ska, tex hennes kritor, hon äter någon tugga varje dag.. hon verkar tycka det är jättegott.. så vi bråkar om den saken varje dag.. eller bråkar, jag ber henne spotta och hon springer iväg..

Idag ska jag leka med min fina fina dator, men det blir lite senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0