Dusch

Privilegiet att vara hemma utan barn är duschen, jag kan duscha utan problem. Så hinner man fixa allt, raka sig, peela kroppen, stå med balsam i håret ett tag. Jag har dessutom radio i min massagedusch :) vilkt gör att man står och poppar musik på högsta volym och dansar, det gjorde jag jättemycket när jag var gravid också, tyckte Lea skulle få rörelse och musik tidigt (nu går hon på ett dagis med inriktning just sång och dans, underbart dagis!)

Sen ett tips, finns i mataffären och är riktigt bra, kostar kanske 40 spänn eller något. Den skrubbar jag mig med, renande och luktar gott :)





Kommentarer
Postat av: who the fuck is

Haha låter skönt de, hos oss kan man knappt röra sig i duschen utan att halka, vi har badkaret i duschen :s aa du fattar nog vad ja menar ;)

2010-07-01 @ 14:08:51
URL: http://whothefuckis.se/
Postat av: simone

riktigt bra den :D

2010-07-02 @ 11:17:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0