Var ska man börja?

Jag har massor som jag egentligen skulle vilja skriva om, bara för att få skriva av mig, men jag vet inte riktigt var jag ska börja, eller hur ingående jag ska vara, jag avskyr att klaga, gnälla osv. Det är nämligen så lätt att se andras brister, men att rättfärdiga sina egna, jag vill inte vara den som gnäller om andra, men samtidigt så är inte alla alltid helt ok. Så, jag vet inte hur jag ska göra, det är energikrävande att tänka på irritationsmoment, men på något sätt måste de ut ur systemet..

Nu när man är vuxen så är det lättare att sålla bort energitjuvar, men någonstans så kan det av och till mala i alla fall, bara för något gammalt som hänt, det är så himla störande att det är svårt att släppa taget helt. Kanske är det för att jag aldrig sagt min version, jag har bara släppt och gått vidare, men just det att inte få ett riktigt avslut är nog inte så bra. Tiden gör ju även sitt, men ibland kommer det upp små tankar av irritation. Givetvis, alla har väl sina egna små dilemman, men det är just det att jag vill skriva av mig, men jag vet inte var jag ska börja..

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Åh tack vad jag blir glad!

2010-01-14 @ 21:36:48
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0