Sussa lugnt

Jag har haft lite AW idag. Mycket trevligt..
Jag är involverad i något som rör bloggare på ett eller annat sätt, inget som jag kanske skulle diskutera i min privata blogg, men ikväll har vi diskuterat kul saker om det.
Allt är lärorikt och allas inflikar är intressanta.. kanske ska jag låta det vara därvid..
Bloggar är kul kan jag säga, de är kul att följa och det är kul för de människor som proffsbloggar och kan göra ett leverne utav det, all kred till dem.
Fick för övrigt ett erbjudande om jobb.. men inget jag kan ta, jag konsultar redan och jag vill gärna inte lämna det, jag vill gärna göra ett bra jobb och det är lång väg kvar pga att de innan lämnat det i totalt kaos :)


sleep tight sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0