Spontanhäng på Ikea

Jag saknar min blogg när jag inte har möjlighet att blogga, jag vägrar än sålänge att mms-blogga, jag vill ha en app till min iphone i såna fall, så jag kan logga in ordentligt på mitt konto och blogga därifrån. Men det kanske dröjer innan det finns på plats.

Jag har haft en spontandag på IKEA, köpt en ny diskmaskin och skitsnygga stolar till köket. Sådana saker gör lite ont i plånboken.. men, nu är det gjort, behövde ju allt det nytt i vilket fall.

På Ikea kan man inte låta bli att shoppa! Då menar jag alltså alla doftljus mm. som man plockar på sig. Det har ju kommit doftljus med gröna äpplen, fantastiskt! Dessutom passionsfrukt, så visst kom jag hem med en Ikeakasse fylld med massa saker som jag egentligen kan leva utan..

Har även kramat hej då till min vän Linda som drar till Jamaica en månad, buu! Kul för henne, men jag kommer sakna henne, vi pratar som tonåringar i telefon, hur länge som helst trots att vi kanske setts tidigare på dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0