Sökes: App för blogg.se

Nu när fler och fler har iphone känns det inte mer än rätt att även blogg.se ska följa trenden och utveckla en App för blogg.se, det kanske tom redan är på gång, men nu när jag börjat blogga igen så känns det lite old fashion att det inte finns ännu, kom igen, fixa fixa, eller om inte annat, berätta när den lanseras.

Att skicka mms som blogginlägg känns sådär, jag vill direkt kunna logga in på mitt konto via mobilen och bara dra iväg inlägg här och var.

Eller är det kanske bara jag som vill ha en sån? Ja, då kanske det inte är något som inte kommer komma på länge, men tänk vad skönt det skulle vara!

Min ser för övrigt ut så här :) och det är en 3Gs givetvis



Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: Tack så jättemycket, det värmer!! :)

2010-01-12 @ 00:33:40
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0