Snabba cash lite hastigt

Bion är avklarad, den enda känslan jag gick med därifrån var ångest. Jag är en av få som faktiskt inte läst boken, så jag visste inte vad jag hade att vänta, hörde av min sambo att mycket missats (men det är väl som vanligt med filmatiseringar).
För att inte förstöra något för någon annan som kanske inte heller läst boken kan jag bara säga att det ångestladdade var den lilla flickan som figurerade av och till i filmen som dotter till en av karaktärerna, det liv hon hade.. ett barn ska inte behöva ha det så och känslig som jag är var jag tvungen att vid några tillfällen tänka på något annat för att inte börja gråta.

Men jag måste säga att jag tyckte skådespelandet var bra, kanske bara svårt att få in allt som hade med handling att göra på så kort tid, men helt ok, jag hade inte velat låta bli att se den..

Plus i kanten är ju för min egen del, att vi faktiskt hade en biokväll, första på över två år..

Peace!

Kommentarer
Postat av: who the fuck is

Sv: Nej inte heller läst boken, men tänkte se filmen iaf haha, okej hmm men de fick ju inte dåligt betyg iaf :P... ha en toppen helg!

2010-01-22 @ 08:11:19
URL: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0